KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 14 september 2009

Inte idag heller!!!!!!!!!


Inga jeans idag heller....suck! Postades i fredags så imorrn skall dom fasen vara här. Tänk om jag inte kan ha dom,,fan vad trist....

Idag har vi fixar med en massa ved...säker 7kubik. Rätt trött i armarna...även efter helgens målning av källare. Inte nog med det så tog jag ett bas pass idag vid 17....för att sen vräka i mig en pizza....fast jag äter bara allt upp på...inget bröd, så det blir ganska bra mat ändå.

Fransarna börjar trilla av. Tråkigt, vart inte lika bra som förra gången. Funderar på om jag skall gå till Studio Blå och fylla i...

Bröllop i helgen i Eskilstuna, och ingen klänning ännu! Får ta och kolla in H&M på lunchen imorrn. Annars har vi en fin på jobbet från PK&I men kostar dock 700 spänn. Så vi får se vad det blir.
Nu skall jag duscha och sen blir det tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar