KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 21 april 2009

Hur gör andra????



Funderar lite över min livs situation, skall det vara så här?
Visst jag skall vara glad för mkt, och det är jag, Elsie är ju faktiskt mitt allt, men blir man en bra mamma, när man känner att man inte har orken?!

Oftast ser ju veckorna lika dana ut, jag lämnar och hämtar på dagis, hem och laga mat till Elsie och mig, för oftast är vi ju själva, sen skall hon sova.
Morgon man skall lämna, fixa ordning sig själv och henne,,,,samma sak varje dag, visst det är ju så det är, men man har inte mkt tid för sig själv, eller några intressen, kan inte sticka iväg hur som helst, och vad har man för tid med Elsie???

Helgerna?? Jo det är ju då man kan umgås mer med henne, men då har man oftast tänkt ut något man skall göra själv...

??????? Jag kan bara känna att man inte räcker till.....det är så många måsten ibland.....
Är man inte två? Borde man inte dela? Hur gör andra, hur får dom det att funka?

Våren är äntligen här, och vissa dagar känner jag mig stark, så stark att jag kanske klarar det???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar