KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 7 april 2009

Promenad och fullt upp!

Japp, det har jag haft idag, sprungit hela dan på jobbet, hunnit med mkt. Bara ett skyltfönster kvar.

Idag har jag även kollat in Nickis gym, var helt ok, perfekt om det är dåligt väder och man vill vara inne och träna, annars känns det som man vill vara ute och gå när solen skiner....så det gjorde vi lite senare dock, men det var skönt.

Idag fick vi in skit fina Lyle&Scott skor på herr endast 499:- ska köpa dom till gubben, men vet inte om man ska ta vita eller svarta, han har ju en tendens att skita ner allt som är vitt, han har nog ingen tröja i hela garderoben som inte har en vitt fläck!!!!

Som sagt snart påsk, och jag hoppas det blir en bra sådan, lugn och skönt, fint väder och god mat!!!

Torsdag är det påskmarschen, funderar på om jag kanske kunde byta bort min sena tid, så jag kunde gå med Elsie, inte gjort det något år..kunde vara mysigt.
Näe nu ska jag se film sen sooooova, hoppas jag orkar cykla till jobbet imorgon...kanske.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar