KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 30 augusti 2011

Dagens

Elsie tittade på maten vi skulle äta ikväll och sa - Jag har halsbränna! Alltså lika med att hon inte gillar det hon såg.

Kunde inte låta bli att skratta åt henne. Sötaste.

Just nu sitter jag och kollar hus...igen, kommer fasen ingenvart. Nu kollar jag Sävsjös hemsida, finns del sjyssta hus där med. Men frågan är om dom är bra.

"Åke" buffar massa, snacka om en liten kvällsbebis. Idag köpte jag så söta jeans på H&M. Nu har jag shoppat upp mig ordentligt. Köpte även en jätte härlig filt igår.

Nu har jag även börjar sälja av lite grejen, som vi inte kommer behöva ha med oss. Vissa saker kommer inte passa in.

Nu är jag trött. Go natt

1 kommentar:

  1. Fick en rolig kommentar av Elsie när jag skjutsade henne till stan, jag frågade hur hon tyckte jag såg ut i håret, hon sa " Du är lite lurvig" :) mormor

    SvaraRadera