KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 10 augusti 2011

HUSHUSHUSHUSHUS



Det är det enda som snurrar i mitt huvud nu, Stefans med.


Finns ju så många, det är så mkt man skall tänka på, detta gör man ju bara en gång i livet, och då skall det ju bli bra!

Köket det är det viktigaste, det kommer vi lägga mkt planering på.

Nu hoppas jag verkligen detta blir av......



Sen om någon vill ge mig 1miljon så är det helt ok. Det skulle göra saken mkt lättare :-p

Idag har RC varit nere, som alltid gick det bra och han är så nöjd. Vi gick en sväng på medeltiden och käkade vildsvin. Även saffranspannkaka slank ner.



"Åke" känner jag flera gånger per dag och jag njuter varje sekund. Har nog även köpt en vagn nu, Bugaboo. Brun och offwhite. Så fin.



Imorrn skall jag och mamsen på Romateatern. Hoppas på bra väder. Sen är det ju snart helg igen, och jag fattar inte vart tiden tar vägen, men det är ju skönt att det går fort

Elsie, lilla stumpan hon har börjat att suga mer på fingrarna igen....undrar varför?Biter på naglarna gör hon med.



Gahhaaa mitt huvud, har haft ont varje em senaste dagarna....kanske dags för hjärntabletter.


Nu skall jag ta min tunga stora kropp uppför trappan....sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar