KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 30 november 2012

Olga PT PT PT


Nu behöver jag lite xtra hjälp med träningen, har köpt PTonline med Olga Rönnberg. Under 7 dagar skall jag få ett träningsupplägg.

Behöver xtra hjälp med rumpa och lår...WTF!!! Vill inte ha platt rumpa! FULT!

Så nu inväntar jag mail från henne..kul:-) Hon är en grym förebild.

Idag har jag varit på stan med minisyster, lite julklappar vart det. Sen när jag kom hem gjorde jag egen glögg..utan socker...MUMS!! Hela huset luktade jul. Putsade klart fönstren uppe och satte upp dom sista adventsljusstakarna.

Sen vart det supergod middag, biff med vitlöksfräst squash och fetaostcreme. Gjorde även en sambal olek sås. Riktigt gott blev det.

Nu har jag kört lite fitness boll...orkade inte så mkt...värker i min jävla axel. Så trist när man har en ständig värk, måste till sjukgymnast.

Imorrn är det julmarknad på Elsies skola, sen är jag lite sugen på att gå ut....men barnvakt har jag ingen. Så blir ev en kväll vid Levins, var länge sen. Mysigt att umgås med dom.

Nu skall jag försöka sova...har inte sovit bra på flera nätter...Tom har varit lite gnällig och jag bara snurrar om kring i sängen. Känns som jag har hur mkt energi som helst.

God Natt folket!

Lchf, har ni inte testad, gör det! Jag kan ge lite tips och råd :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar