KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 1 september 2009

Åååå vad jag vill ha mina jeans!

Elin skriver i sin blogg:
- SÅ MINA damer och herrar, då var det dags att presentera mina Levis 501. Jag hade ungefär 528 ideer allt från konstiga tryck, om jag skulle skriva över hela jeansen, pins, till ja, jag vet inte vad. Men, som jag sa tidigare så landade det på en väldigt enkel design. Min fokus låg på att få till passformen. Jag vill ha slimmade jeans, något högre i midjan, något korta i benen. Tvätten ville jag ha så blå som möjligt. Sedan för att vassa till dom lite så sydde vi alltså vadderade “kuddar” på knäna, inspirerat från mc-jackan, så som det brukar se ut på armbågarna ni vet. Då jag ville få in lite indian i kalaset så valde jag att ha denna detalj i svart mocka som blir galet snygg kontrast till svarta skinnskor. And, there you go!



Det har redan blivit lite debatt kring dessa jeans....lite kul det är ju det man vill! En del tycker dom är fula, en del snygga, själv tycker jag dom är asacoola, attityd! Ingen har lika och det är ju extra roligt på gotland. Skor har jag som jag tänker matcha med.....sen blir det säkert lite shopping i helgen då jag och syskonen drar till fastlandet. Själv skall jag bli mörkhårig igen....till Jelena i Nyköping för ny frisyr och nya fransar.

Nu har jag äntligen kommit igång med gympa...känns toppen. Måste göra mera saker man mår bra av. Tips från "coatchen".
Nu skall här badas....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar