KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 27 april 2010

Visby-Sthlm

Jaha imorrn blir det Sthlm. Innebär massa gott med jobbet. Så ikväll var jag iväg på gympa.

Nu skall jag stryka lite kläder, man vill ju vara snygg när man besöker storstaden och alla chefer :)
Känner mig dock "mullig" blääää.

Idag har jag jobbat, jätte lungt. Cubus hade 30% så alla fattig lappar har shoppat där i stället. Men visst vill man ha skit kläder så. Oj, låt lite som Kissie där..hihi. Hon är ju helt störd.
Iallfall, jag köper mina trosor på Cubus. Det är det enda som är bra där.

Idag har det varit stålande solsken, underbart. Jag vill bara iväg, gå ut, fixa, träffa människor. Det lixom kryper i kroppen när det är så fint väder. VIN VIN VIN vill jag också ha...
Cafe, heter ett rödvin som är min nya favorit.

Nu skall jag kolla så jag har allt i ordning inför Sthlm.

Men SHIT, nu är jag hungrig igen......mask?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar