KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 26 april 2010

---------------------


Jaha bara för att skriva något......

Vi leder Levis tävlingen på jobbet. Shit vad najs det hade varit om vi vann igen!! Dock blir det inte en resa till Barcelona men det blir dryck/middag värt 10 000:- SWEEET!! Heja Visby.
Idag har jag jobbat hela dagen. Helt ok drag. Men fy vilken "tjockis" dag jag har. Jag väger säkert 67kg. HATA! Sist sa vågen 62kg. Ja det är väl denna tiden på månaden, men varför måste man gå upp så jäkla mycket????? Näe man skulle varit en karl!

Idag kom mina grejer jag beställde från en sida som heter feeluniqe. MDs ansiktstvätt och hårinpackning från Keraste. Så nu skall jag nog slänga i det....Sthlm på onsdag..skall bli kul.


Nu är det TOPMODEL!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar