KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 10 februari 2013

Filippa K

Filippa K är ett av mina favorit märken....enkla, klassiska och super bra kvalitet....å vet ni!!!??

MQ skall få in det i butikerna efter sommaren. Augusti tror jag. UNDERBART!!!

Ny vecka imorrn igen! Fullbokat hela veckan. Tur jag har min tränings dvd, annars hade det varit svårt. att hinna med. Den andra dvdn bör komma i morrn. Mage, rumpa lår. Mina magmuskler har ännu inte riktigt gått ihop efter graviditeten...så trist. Så inga situps. Plankan av alla former kör jag.


Igår var det ju mello...fasen åt hela dagen igår... nu är jag ur balans känner jag, kroppen svullnar och finnar i hela fejset!! GLUTEN är skit! Även fast jag inte ätit alls stora mängder så regerar kroppen.


Tom sover, Elsie spelar dator, jag skall passa på att vila lite.....var ju 4barns mamma igår :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar