KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 19 mars 2013

Å my god!!!

Inser att jag bara har 4 veckor kvar...snart dags att börja jobba. Varit hemma i nästan 18månader. Vart tar tiden vägen?

Tom är mer än redo för att börja dagis. Jag ser verkligen fram emot att börja jobba igen. Omringa mig bland kläder som jag ju älskar....möta gamla kära kunder och åka till Sthlm och träffa alla goa BC vänner.

Idag blir det att åka på musiklekis, ev åka och handla mat...vi äter som djur här i huset. Handlar hela tiden.

Stefan åker till fastlandet idag. Han skall ha med sig en så snygg matta hem, köpt på Mio. När våren kommer vill jag ha nytt och ljust i vardagsrummet.


GRRRRRRRR nu står denna lilla skitunge och gapar igen!!!!!! Morrrrr.....han tar knäcken på mig!! DAGIS!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar