KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 6 juni 2013

Vilken härlig dag

Vaknar upp i stugan med havet utanför sovrummet, havet är överallt, jag älskar det. Skulle kunna vara där jämt.
Frukost på altanen, sen sola. Känner mig lite röd i fejset.
Sen kommer familjen och det blir lunch.

Tibax hem framåt eftermiddagen, hämtar upp Tom vid Gunni. Hemma tar jag en springtur, gick jätte bra.

Sen in till grannen, där det är full fart, boule turnering, mat och premiär för mig på en segway, sjukt kul Lite svårt...men får träna mer.

Nu är jag färdig för sängen, imorrn är det jobb och studenten. Grattis till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar