KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 23 september 2013

En ledig dag

I morse blev det en PW efter kaffe, sen lite rens bland papper. Skönt att rensa och ha ordning i lådor och skåp.

Nu är pulled beef i ugnen och råriset på.

Familjen varit här och tagit en liten fika....jag gjorde kokossmör....jätte gott. Även äppelmos åts det en del av. Inte jag dock...för mkt fruktsocker.

Igår kväll klickade jag hem detta från H&M hoppas kjolen blir bra....H&M i Visby har inte mkt utbud tycker jag,,,,synd.


Imorrn jobb, och ev gymmet. Squats har jag 50st kvar....Hur går det för er? Hakat på utmaningen?
squats100dagartoftby

Jisses nu haglar det!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar