KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 16 oktober 2013

WAB och Wisby Strand

Det blev vabb idag för Tom, han är dålig i lilla magen, men hur pigg som helst. Så det var bara att åka hem från jobbet innan lunch.

Sen var jag och Nanny på inspirationskväll på Wisby Strand, det handlade om möten på Gotland. Lite mingel och goda snittar bjöds det på.

Volvon har varit på service idag.. Ska jag vara ärlig så har jag redan tröttnat på den bilen...den är snygg men,,,,det är ingen Mercedes eller Lexus.

Imorgon är det dags att lämna lite blod, sen får jag väl hitta på ngt med Tom här hemma...baka lite frökex, det går ju åt en del...så gott. Bästa frukosten.

Snart halvvägs med squatsen....50dagar kvar....märker jag skillnad? Njaaa möjligen lite starkare med rumpan hänger där..hihi.


Lite bilder på snygga vs fula bilar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar