KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 10 januari 2014

10 dagar

Idag är det 10dagar utan socker….går bra. Jisses har ju varit utan förut i flera månader….men så fort det blir för mkt ost eller mejeri så triggas jag!

Sockerberoende är vanligare än man tror, det är tom svårare att sluta med socker än för en alkoholist att sluta.

Socker finns överallt, det har även många andra namn. Så ha koll på era inköp!

Dom som oftast blir irriterade, skall ställa sig till svars eller är väldigt negativa till att sluta med socker, har "oftast" ett problem själva….

Inte säger man till en alkoholist att  "ett glas vin kan du väl ta"

Näe för mig är det svårt att helt, för alltid att lägga av med socker….jag klarar mig utan pasta, bröd, potatis…2år nu faktiskt. Men chokladen och någon god kanelbulle är det som är svårast…..

MEN!! Nu har jag ju ett mål…jag skall vara den snyggaste och smalaste bruden i Maj!!!
Jag skall även träna ännu hårdare…..bara förkylningen vill försvinna.

Köpte mig ett par nya träningsbyxor igår från mmsports

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar