KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 8 februari 2014

Mercedes



Nu äntligen har jag hittat en bra bil…Mercedes E klass Sedan faktiskt….hoppas nu jag inte kommer sakna att ha en kombi….

Idag har jag plockat lite med Toms alla leksaker, tvättar och i em blir det att åka till mamsen.


Är lite sugen på att ta en joggingtur innan lunch..jag tränar 5-6 dagar i veckan och blandar med styrka, spinning,intervaller och jympa.

Snart 40 dagar utan socker…wihoooo går hur bra som helst.

Men nästa helg skall vi på avsmakningsmeny och då kanske jag måste smaka lite på efterrätten:-)

Jisses, det börjar falla på plats allting inför den stora dagen….

Ring-check
Klänning-lite småfix kvar
Resa-Maldiverna
Tid/Lokal-check
Stefan kostym-check
Transport-Cadillac
Blommor-Bästa Sandra har koll ;-)
Frisör-check
Naglar-check
Hotell-check
Mat-på g
Underkläder-NK check
Något blått, lånat, gammalt….-check
Brudnäbben- Har inte hittat någon klänning ännu…men har en backup

Det känns som vi har koll…hoppas nu bryggan blir klar i tid.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar