KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 6 juli 2012

Öööööööö

Jaha då har man varit lite seg idag, men inte lika mkt som mina gäster :-)

Jag är mest trött, ätit alldeles för mkt carbs så magen är katastrof!! Stor som en ballong.
Gårdagen vart toppen. Kvällen ännu bättre. Etype var grym på Gute. Efterfesten var jätte rolig. Kul att vara med bandet.

DAGEN

Drömstugan, ja vad skall man säga....verkar som vi får bo vid havet ibland trots allt. :-)

Vi har precis hamnat i soffan...ätit 12 rätter från Surfers. MATKOMA! Sjukt gott. Dock glömde dom Stefans rätt så en taxi kom hem med maten till oss :-) Service!

Imorrn blir det träning hela dagen....och till stan och köpa en jättefin lampa som jag lagt undan på BUTIKEN.

Näe fyyy sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar