KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 3 juli 2012

Snart 34 år!

Jisses vad jag börjar bli gammal :-) Men kan inte göra så mkt åt det...

Imorrn får vi fin besök av Emma med familj, skall bli så kul. På torsdag blir det troligen utgång. Hoppas på fint väder och dyra paket :-) hihi.

Imorrn blir det att fixa och städa, luncha med finaste Sandra A, och ev en springtur. Har varit dåligt med träning denna vecka.....har dock klippt gräs....så lite motion har det blivit.

LCHF maten idag blev super god. Slängde in en pannbiff med massa basilika och chili, toppad med bacon och philadelphia ost på. Till det en god sallad och gräddig sås.
Har kört fasta i veckan och det funkar som alltid bra....behöver verkligen inte frukost....det trissar bara igång.

Lite shopping på stan idag.....får dock se om jag behåller det...en skön blå klänning från Åhlens, som jag tänkte styla med en knut längst ner.

Dags att sova....fattar inte vart dagarna tar vägen!!!

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar