KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 10 augusti 2012

Besviken!

Handlade en ny necessär på previousseason.com från Mulberry för endast 810kr. Överlycklig, men idag när jag hämtade ut den var den inte alls lika fina....den såg begagnad ut. Hade tom fläckar på sig. Så synd, annars var det ju värsta fyndet.

Kolla in deras hemsida om ni vill hitta lyxiga äkta varor nersatta med  50-70%rabatt...

Hoppas jag inte blir lika besviken när väskan kommer.


Jag är ännu förkyld...så segt. Trist. Har knaprat Alvedon/Ipren och sinova. Men inte hjälpt mkt.

Mamsen har precis åkt hem, vi har varit en sväng på medeltids marknaden, samma sak varje år...men det är lite mysigt att strosa omkring där.

Saknar sommaren....saknar Öland och camping. Ge mig mer semester med familjen :-) Ett par veckor till ett varmt land...snarast, hade varit nice.

Jaja nu blir det snart lite god mat och vin.,,,,det är ju inte helt fel ::-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar