KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 5 oktober 2012

En dag...

Jaha ja, då var det fredagkväll, har precis ätit mat. Efterrätten blev två lchf bullar :-)

Elsie ser barnprogram, Tom är på allt, sen har han börjat med världens hemskaste ljud!! Han gnisslar tänderna...åååå jag mår illa och vill kräkas...ryser i hela kroppen när han gör det. Han ser ut som en tandlös farbror.

Idag vart det musiklekis på bibblan, en sväng på stan med systrarna snygg. Handlade inte alls mkt, värre blev det när jag kom hem och fick se denna goding.

Klick, klick, klick....BEKRÄFTAT! Hoppas den är lika underbar som den är på bilden.

Imorrn hoppas jag det blir jympa, sen liten loppis. Om vädret tillåter blir det även lite karuseller för Elsie, det är Visbydagen imorrn (tror det heter så)?!

Idag när vi gick på stan ser man ju en del folk.....en del ser så mkt äldre ut än var dom är...vill man det?
Ser allmänt tråkiga ut, ser alltid lika dana ut, samma frisyr, samma kläder, samma smink....

Jag tycker själv att jag alltid ser lika dan ut....men jag försöker variera mig med kläder och dyl....jag vill inte se ut som 40:-) jag har ju en bit kvar....Sen finns det ju självklart många snygga 40 åringar som ser yngre ut...

Näe nu svamlar jag en massa....

Nu skall jag hoppa i myskläder, ta en kopp te och mysa med Elsie, Tom skall sova strax. I morse sov han och jag till 9...Hoppas han gör det hela helgen, allra helst på söndag...då kommer jag nog vara lite seg...wooop wooop.

Trevlig helg

Bjuder lite på bra ordspråk


"Lev livet, livet är för kort"
"Ärlighet varar längst"
" Kasta inte sten i glashus"
"Sitt inte på för höga hästar"
"Avund och vrede förkortar livet, och bekymmer gör en gammal i förtid"
"Accepterar du att jag är den jag är, så slipper du bli upprörd, när du upptäcker att jag inte är den du tycker jag borde vara"
"Dom säger att det är aldrig försent att ändra sig. Så därför tänker jag vänta ett tag till"

Finns så många bra och roliga.
Over and out!



1 kommentar:

  1. Ja man får hoppas på bra väder imorgon...för alla som vill gå på Visbydagen.
    Det var många bra tänkvärda citat du fick med där.
    Ha de bra du och din familj, kul o läsa din blogg. /Eva

    SvaraRadera