KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 31 oktober 2012

Tjäääna!!!!

Då var det halvvägs till helg, igen! Dagarna rusar förbi och snart är det julafton! Snart är det 2013!

Idag har jag varit på stan...fixat lite och letat Halloween dräkt till Elsie, inte hittat någon :-( Får kolla imorrn igen....

Sen vart det skivstång/intervall och jisses vad jobbigt, men det är grymt kul. Så det kommer jag köra fler gånger.

Imorrn är det sista babysimmet och det känns rätt ok, kommer inte fortsätta med det.

Dagens sämsta var att jag ställde mig på vågen:-( 63 kg jävel!!!!! Så mkt har jag inte vägt sen juni!! Men jag får skylla mig själv...det är alla fester tror jag :-) Vin, groggar och cider...det är en hel del socker! Men nu skall det vara lugnt med alla fester ett tag framöver....tror jag :-)

Snart dags för Greys. Måste även börja tänka på vad jag skall packa inför Sthlm:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar