KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 14 maj 2011

Shit


Jag är inte sugen på att blogga längre....alltså orkar ingetting. Vårdepp?

Iallafall, jag ahr varit till Göteborg i veckan. Köpt ny plånbok från Mulberry :-)
Sen på torsdag åker vi till Rhodosl. Jag, mamma, Annika och Elsie. Skall bli härligt. Idag har vi varit till Roma, ätit lunch och tagit en mjukglass. Hämtat ut husvagen, som skall fixas lite. Skall bli mysigt att testa camping livet i sommar.

Nu är Stefan på väg till Surfers, hämtmat. Mums! Synd att det är så dyrt. 70kr rätten, om man behöver typ 3rätter per pers.

Näe det var väl allt jag orkade skriva denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar