KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 5 maj 2011

Vilken dag!!!


Fick en mindre chock när jag öppnade posten! 20000kr har vi vunnit. Fantastiskt!!!
Åååå vad skall jag nu shoppa??? Näe ingetting, det skall sparas, för vi skall ju till ev till Frankrike i sommar, sen Australien.

Men jag tänker köpa mig Mulberry plånboken på NK, den har jag sparat till.

Har idag varit och hälsat på Mickis och söta Claudia. Vilken guldklimp. Tänk ungen ler redan och är bara 4 veckor. Mys.

Stefan till fastlandet. Idag så tatuerade han in mitt namn på ringfingret. LOVE<3

Som sagt...en galen dag. Imorrn är det ju fredag med, och jag slutar kl 15. Sen på söndag flyger jag till Göteborg för två nätter på Viking båtenm, hotellet. Så jag njuter verkligen just nu.

Elsie leker med Hedvig. Tur att hon fick leka lite idag....för hon tyckte sin dag var tråkig. ;-)

1 kommentar: