KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 1 maj 2011

HOBURGEN






Varför går helgerna så fort?
Igår vart det en tripp till Södra Gotland, så långt man kan komma. Hoburgsgubben.
I bilen var det Mamma, Annika, Sebbe, Stefan, Elsie och jag. Mkt trevligt. Vi stannade vid Vamlingbo prästgård och åt lunch. Kajpsoppa. Sen åkte vi till Gubben, otroligt vackert det är på södra Gotland. Helt underbart. Där skulle man haft en lite sommarstyga. Jag är helt frälst.

Väl hemma vart det att grilla. Köpte trer knippor sparris vid grannen. Sen runt kl 20åkte vi ner till Fridhem och såg Majbrasan. Jäääklar var kallt det var. Massa folk.

Vi åkte hem, slängde oss framför tvn. Jag somnade ;-)

Idag har det varit slappar dag. Två filmer, och en massa skräpmat. ÅNGEST! Näe snart är det dags att börja ta tag i fläsket. PROMENADER!!!!

Nu skall jag slänga Elsie i duschen. Stefan på båten.

Imorrn jobb hela dagen. Äntligen skall rean bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar