KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 9 september 2012

Då så......

Äntligen har vi fått dator uppe också.

Vaknade klockan sex, Tom fick lite ersättning, kan jag somna om? NEJ! Grubblar och funderar, tänker och tänker.....men jag vet att allt ordnar sig till det bästa.

Idag blir det att ta det lungt...umgås och ha mys söndag. Skall ev på gympa...måste komma igång med skivstång, det tar mkt. Man märker snabba resultat...och nu när jag äter lchf så kankse man kan få lite snyggare armar till sommaren 2013 :-)

Fick precis reklam från Royal Caribbean, kryssning till Dubai...ååååå vill resa dit igen. Underbart. Eller en lång weekend till NY. Är redan 2års sen vi var där.

Näe nu skall jag koka kaffe och ta mig en lchf rostmacka....gott!


                                                               Empire....underbara stad.

 Haha 6års sedan, lilla Elsie var i magen :-) Snygga skor. Våran båt ligger i bakgrunden....ååååå vill bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar