KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 13 september 2012

Lite råd?

Jag har ingen aning om hur många som läser min blogg, jag skriver blogg för att det är kul, gjort det i många år, det blir lite som en dagbok...dock inte så mkt smaskiga hemligheter osv...näe skvaller är inget för mig.

Man kan ju utforma sin blogg på tusen olika sätt, med färger bilder osv....dock inget jag är bra på.

Så ni som läser får gärna komma med förslag för att göra den mer intressant eller om det skall ändras något.

Ha det gott



1 kommentar:

  1. Folk är säkert inne och läser varje dag, men det är för jobbigt att skriva ;) Det är alltid roligt med foton...lite inlägg om allt möjligt mellan himmel och jord...tankar, men inte föör privat kanske...vardagliga händelser m m. Konkurrera med GT o Allehanda hi hi. Lycka till, det är skönt att skriva av sig lite ibland.

    SvaraRadera