KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 1 september 2012

På riktigt!

Hur mkt kan det regna? Vill ha mera sol och värme, sommaren var alldeles för kort som vanligt.

Idag har jag hjälp syster att flytta...det är så kul att inreda och fixa, speciellt oss andra :-)

Ställde mig på vågen i morse! Skulle jag inte ha gjort, men men inte så farligt. Det fixar jag nästa vecka.

Har även besökt "lyckliga jag" idag, kommer bli riktigt bra. Hon är grymt duktig.

Tänk att verkligen få jobba med ngt som man älskar att göra, ngt man är grym på......undrar vad jag vill bli när jag blir stor :-)
Finns mkt jag kan tänka mig....men på Gotland är det ju lite svårt, man vill ju inte flytta hur som helst.

Men lite planer finns det.....

Imorrn blir det att fixa hemma....städa av lite och ev åka till syster igen. En lång promenad/jogging hoppas jag vädret tillåter.

Tom får vi snart sätta hjälm på, han slår sig hela tiden, klättrar och är överallt. Tänder kommer och han verkar ha så ont...stackarn.

Elsie stor trivs i skolan. Förresten....hur mkt kan en 6 åring prata? Det är aldrig tyst! :-)

Om två veckor är det fest....skall bli så kul. Lite chairdancing :-), god mat och partaj med dom bästa.


Näe nu skall jag kolla lite resor :-)

2 kommentarer:

  1. Blir ju resugen när man ser sådana bilder:)

    SvaraRadera
  2. Eller hur....Bora Bora, drömstället på jorden

    SvaraRadera