KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 20 november 2009

65!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ja det var ju det jag sa...skulle inte ställt mig på vågen...men var tvungen. Skall till doktorn på måndag och då måste han veta vikten....


Sitter på jobbet...och ätit lite lunch. Uttråkad. Känner att jag vill göra ngt kul.

Det är lungt i butiken, inte så mkt folk alls...inte ens du!


Hoppas på en bra helg, gympa fint väder och en promenad kanske.


Ja som ni ser på bilden är jag INTE smal...behöver fan hjälp. Finns det några bra tips, hur går jag ner 3-5kilo?

Tränar 3ggr veckan men det hjälper ju inte....


DAGENS OUTFIT


Kavaj BZR, Jeans Needle Acne, T-shirt H&M, Skor (ascoola) Nelly.se Smycken Lindex & Marc Jacobs

1 kommentar:

  1. Du ha inte tänkt på att muckler väger mer än fett?? :)

    SvaraRadera