KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 27 november 2009

Fredagsmyyyys....




Okej, sitter nu som en boaorm framför datorn....varit på Wallers och ätit 3rätters. Fy fan vad gott det var...riktigt nöjd. Sist jag var där var jag inte lika nöjd men ikväll blir det 4av5p.

Lilla stumpan har fått vattenkoppor.....är vid farmor för andra kvällen i rad, åker ut till Othem imorrn. Skall hjälpa mamma med hennes sunkiga golv i vardagsrummet.....skall lägg i nytt, kommer bli sååå fint.
Tänkte ev åka och hälsa på mormor, har inte träffat henne på väldigt länge.

Som sagt, veckan har gått så otroligt fort...har hunnit med bio med Sandra, såg New Moon igår... mkt bra. Gillar hans blick....grrrrr.

Jobbat, gympat och putsat fönstrar..ca 60st 4sidor, blir en jävla massa fönster..typ över 200!!! Men eftersom jag numera är så vältränad känns det knappt idag...hihi.

Näe skämt å sido, känner mig inte så nöjd, vill så gärna ha tag i Reductil. Vågar man köpa på nätet?

Förkyld har jag blivit, halsont och lite snuvig.

Nu skall jag nog ta mig en riktigt varm dusch, blev lite frusen när vi väntade på taxin.

Har shoppat lite idag....lackleggins, mina var slut, blus svart tunt matrial(mq) ett tufft armband&halsband på Kappahls barnavdelning:) En randig tröja typ pippi långstrumps färger. Ni vet den stickade hon har.
En oversize t-shirt med tryck...från bästa MQ så klart:)

Sen har jag kollat in ett par snygga ankelboots som jag hoppas DinSko kommer att få.
Sen så väntar jag ju in JimmyChoo skorna.. skall komma nästa vecka...de ni!!!

Japp det var de...
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar