KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 15 november 2009

It´s all mine. YES!







Sandra vad hade vi gjort utan din dator igår kl 1000 då Jimmy Choo släpptes online???
Japp, två minuter över tio kom hon in, jag kom in efter nästan en timme!
Nu är det bara att invänta mina nya skor. Hoppas jag kan ha dom och att min dumma knöl inte kommer tibax på foten.

Helgen slut, fest igår. Lite trött idag men annars helt ok. Veckan har varit bra bott på hotell, vilket jag inte säger nej till. Kurserna har varit jätte bra, nu är man full i huvudet.
Imorrn är det måndag och jag ska ha intervju med en kille som ev kan bli en extra vid oss...vi får se.
Idag har jag varit på gympa 90 min station, skönt, var helt seg innan och tänkte nästan hoppa över det, men jag kom iväg med kusinerna.
Veckan som nu kommer är helt lugn, inget planerat, skönt. Inte ens på lördag är det något på g. Har ju varit fest varje helg!!

Nu skall jag ta lite rökta räkor. Sen tänkte jag se Paradise Hotell.


Over and out.....Gooooo kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar