KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 6 november 2009

House of Dagmar

Klänningen från Fresh Fish mitt senaste köp:) Äger iallafall 2 Dagmar plagg...Lovley:)


Sitter nu hemma, jag och Elsie. Stefan ser på hockey på ishallen tror jag, kommer inte ihåg.

Gårdagen var bra, var ju i Sthlm på utb, och Bc möte. På tisdag bär det av mot Göteborg 2dagar sen Sthlm 2 dagar. Borta en vecka från jobbet....hur skall det gå!!! Tur IQ finns så man kan ha lite koll.

Imorrn är det lördag, jag skall jobba och sen på kvällen blir det fest hos Stefans kusin, vi är barnfria....inte ofta man är det, så jag hoppas på en bra kväll.

På söndag är det Fars dag. Så då bär det av mot Slite. Blir ev kvar hos mamsen. Ledig måndag. tänkte vara en hel dag med Elsie iom att jag är borta så mkt nästa vecka...lite ångest.

Ibland känner man sig som en dålig mamma, man har lixom aldrig "tid" att leka, hitta på saker...eller jag är så dålig på det, tröttnar på en gång. Kan leka med henne tex pussla, en 10min sen är jag uttråkad, eller så har jag kommit på något annat jag "måste" göra.

Ha, nu vill hon leka lego med mig..så jag kan ju inte tacka ner till hennes hundögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar