KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 29 april 2011

TGIF

Jag är sjukt trött....sover så dåligt, vänder och vrider på mig hela nätterna. WHY?

Idag är det kort dag på jobbet, sen blir det ansiktsbehandling...som jag längtat.
Imorrn blir det lite jobb, sen kommmer det nog bli en liten trip med bästa bilen och familjen. Kvällen blir lite mat och brasa..hemma tror jag. Vet inte om dom har någon Maj brasa i Västerhejde. Ja ja...får se.

Min plattång är död. Måste ha en ny..shit vart skall jag köpa det. Skall jag köpa samma sort eller finns det någon som är bättre. En Gama är märket. Blir nog att köpa online.

Dags att jobbe...gahhaaa. VAKNA MÄNNISKA!

1 kommentar:

  1. Köp den dom har på haircut, den är skiiit bra, kan till och med vara en sådan du har!! Fråga Cornelia, hon har samma!

    SvaraRadera