KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 26 augusti 2009

35


Så där då har man rört på fläsket idag. Blodomloppet 35 min/5km helt oki, med tanke på rackarbacken och lasarettsbacken efter sig....det var skit jobbigt.


Men men nu har man klarat det. Nu hoppas jag på en nystart i trängingen. F&S 2ggr i veckan är mitt mål.


Annars då? Näe inte hänt så mkt sen sist jag skrev.. jobbet rullar på, dagarna går fort. Nu är det höst.


Har köpt en ny säng. Sover som en prinsessa.

Imorrn släpper NK Klings jeans kl 12 hoppas Laila lyckas.


Vikten, ja ingen aning, vågar inte ställa mig på vågen...

Kärleken...ja den är bra, samma visa borta mkt, men ändringar är på g.


Elsie världens sötaste 3åring, men gudarna skall veta att det inte är lätt att ta hand om henne mkt själv, man är helt slut.


På fredag blir det ev lite middag ute med familjen, Bolaget? Munken? Masters? Eller varför inte 50kvadrat? Återstår att se.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar