KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 14 augusti 2009

Kräftskiva




Då var det dags att äta äckliga asdjur!! Nja alltså jag tycker det är ganksa gott med kräftor, men får jag välja så tar jag rökta räkor med aioli.

Så där ja, då har man varit till Finland och träffat en av sina 4 syskon från sin fars sida....
Sonia, söta Sonia, en pusselbit i mitt hjärta, många år har man undrar vad hon gör, och alla andra, men jag kände att jag fick bra kontakt med Sonia, vi är lite lika. Vi åt mat, shoppade och hade så bra.
Hon har dansat i 15 år, och jag fick följa med henne på en dansträning, det var en Amerikans gubbe som höll kurs i 5dagar. Sonia är en otrolig dansare, blir så avundsjuk, stolt med såklart. Det ryckte i mina ben när jag såg henne dansa...Synd att det inte finns nå klokt på gotland. Hade velat dansa igen...
Hoppas på att Elsie kan få börja på dansskolan i höst.

Idag åkte Elsie till farmor, jag och Stefan shoppade lite på MQ. Nu har vi ätit lunch, nu dags att måla igen...fasaden.

Shoppade även lite i Sthlm, hann ju med det innan båten till Finland. En whyred klänning på rea, jättefin enkelt marin blå med dragkjedja heeeela vägen, litet fodral. Sen äntligen ett par träskor från scorett, inte riktigt såna jag letat efter men helt ok. Även ett par pumps i Finland, några tröjor och en roll on på taxfree..Den gick en hel del pengar denna resa med....hihihi...det skall shoppas när man kan.!

På tisdag är det dags att återvända till kära jobbet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar