KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 21 augusti 2009

Boaormen Rina




Så där jag dp var magen så full så den gör ont..inte bra, men mums vad mkt gott vid mamsen.
Det blir powerwalk imorrn innan frulle.

Fredag kväll och hemkommen från Spillings. Om ändå mamsen bode närmre oss....kunde vi ses oftare och ha det mysigt, som vi oftast har.

Man saknar Boge då var det närmre.

Imorrn blir det sista fixet på huset, om det är bra väder, annars får det bli källaren. Ev kolla på nya sängar.

Oooooppps nu satt magen igång....måste dra!

Gooo kväll..

Lägget in två bilder på mig och min syster Sonia...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar