KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 3 augusti 2009

Trötter

Jisses vad dagarna går, inte skrivit, inte orkat. Men nu får jag väl uppdatera lite. Har precis varit på bio och sett sommar med Göran, jag och mamsen med en påse jordnötsbågar!! Japp åt massa, jag som varit så duktig, sitter nu med ångest igen!

Men får ta och göra av med dom kalorierna imorrn, då skall det målas hus. Semestern har nu börjat, två veckor.

Idag fick Elsie en lekstuga, 4000spänn dock. Men den var i bra skick och jag hoppas hon kommer gilla att leka iden, annars blir det redskaps bod!!!

Snart blir det Finland, skall bli spännande att träffa syster.

Shopping då?? Japp en skinnjacka från Rock and Blue, snygg kjol från Sth lm och även ett par finare byxor, allt nytt för hösten.

G star, Peak (dam) och Scotch and Soda är nya märken hos oss. JÄTTEKUL!
Hösten ser lovande ut på MQ, mkt fina saker att fylla garderoben med, rensade det häromdan. Imorrn skall jag fixa till naglarna, skit fula höll ca 10 dar, inte ok tycker jag så jag hoppas dom blir bättre denna gång!

Varit ute och partat lite, Hamnplan och Munken, Hamnplan med The Poodles var roligast, munken, sög som vanligt, var där i Lördags. Träffade Jenny B vilken var så trevligt. Hon är så go och glad jämt.

Nu skall jag sova......eller lite sit ups först. Cyklade iallafall till jobbet idag, bra va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar