KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 20 augusti 2009

G STAR RAW




Idag kom G-star till butiken, nice!

Nu är jag inne i ett shopping stim, vill ha så mkt, vill göra så mkt. Resa, botoxa mig, vill ju testa. Operera mig lite hit och dit.....

Vart börjar man? Ja shoppat har jag ju gjort idag, och igår och i förrgår....kollat lite på resor har jag precis gjort...en sista minuten i oktober-nov hade suttit fint.

Imorrn fredag, och jag hoppas på en skön helg, men det är ju en del att fixa,lite kvar på huset så det är väl bara att göra klart. Sen är det källaren...

Butiken börjar jag bli klar med, mkt att fixa med denna vecka. Det är ju höststart i butiken.

Nu skall jag pröva min nya G- star tröja sen slänga mig framför tvn i sängen. 90210 plastikkliniken favvo program.

Natti...

Just ja på torsdag har NK "begränsad upplaga" och där har jag sett på Elin K sida ett par Levis jeans, vill ha!! Så jag har ringt Laila som jobbar på NK att hon skall slänga ett öga....HOPPAS!!!
Dom är sååå coooola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar