KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 6 september 2009

Hemma


Borta bra men hemma bäst??? Jo så är det ju, vilken kram jag fick av Elsie när jag kom hem, kändes som man varit borde jätte länge. Har haft en jätte bra helg med systrarna. Shopping och Ikea.

Nu är det måndag igen och jag känner mig rätt trött. Hoppas att det är lite lugnare på jobbet med alla "måsten" nu vill jag bara få ordning i butiken och hoppas på att det blir en bra vecka.

Träna på tisdag, och onsdag hoppas jag. Stefan borta även denna vecka, 3:dje veckan i rad...inte så himla kul...

Som sagt lite shopping vart det, ikea: Ljus, servetter, galgar, lampor, duk och massa tyg, närmare 8meter, som jag hoppas svärmor kan sy till gardiner i datarummet:)

Shopping. MQ: Twist & tango oversize tröja(ledsen pojke), skönt iom att jag känner mig som en ballong. T-shirt från G-star till Stefan. H&M skinnjacka alá MC stuket. Thats it! Duktigt va? Inte så mkt ju!

Sen var jag ju vid frissan, är numera mörkhårig igen, och så har jag fått mina ögonfransar.

Tack och god natt....

1 kommentar:

  1. Heej , du när köpte du den där oversize tröjan me pojken?? Den va sjukt fin :)

    SvaraRadera