KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

fredag 25 september 2009

Black sheep arms


Så där ja, då har man ätit och druckit gott ikväll med några kusiner och syster Marlene...mkt god mat på BSA. Sen vart det en bayiles coffe på munken. (stavning???)

Iallafall lönen kom idag, och lite shopping på MQ så klart, en Chanel inspirerad kofta från Stockholm, och en svart lite tuffare topp från ZOUL.

Imorrn är det dans för Elsie och ev en tripp till Klinte marknad, så hon får åka lite karuseller.

Det blir kallare och hösten har kommit, och med det så behöver man ved! Vi har ca4kubik som ligger utanför huset som skall inte i källaren....blääää.

Lexusen skall till bilmäklaren ala Fredriksson....så nu får man åka en sunkig gamal toyota...:( men det är skön att köra, men fyy vad ful! Stefan säger att jag börjar bli bortskämd.....med hallå!! Det är väl självklar....man skall bli bortskämd! Som min morfar sa till mig, du skall bli "lyxhustru" när du blir stor!!! Rina Anka???

Näe, man skall inte klaga....man får var rädd om varje dag, man får uppleva, livet kan ta slut på en sekund....
Tänker nu på en nära vän som blev påkörd för 3v sen, man vet ännu inte hur det kommer att gå, blir hon sig lik? Kommer man få prata med hennen igen? Kan inte göra annat än att hoppas.

Tror hon är stark, tror hon kommer vakna snart och vara samma goa, snälla omtänksamma människa som hon är.

Nu skall jag iallafall slänga mig i soffan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar