KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 23 september 2009

Bröllop mm mm




Nu var det flera dagar sen sist. Sitter nu med lite turkisk yougurt, precis landat efter 2hela dagar i Göteborg!Butikschefs kurs. 3block. Jätte kul mkt att ta in och att lära. Vilket jobb man har!! Vilket ansvar. Vilken makt!

Jag hade även turen att får sviten på clarions hotell! Satt som en smäck!

Helgen som var, så var vi ju på bröllop i E-tuna. Jättefint romantiskt och jättekul blev det. Jag har lite svårt för sånt där, åka iväg på en fest, bordsplacering massa folk, vad skall man ha på sig, osv osv. Men jag hamnade vid bästa bordet, vi hade så kul och skrattade och dansade till kl0300

Sen så blev man ju "balens drottning" snyggast efter bruden!! Tack så mkt! Tack Linda som lånade ut sin PK&I klänning, som nu är på kem! En lyckad helg helt enkelt.

Undrar om man blir brud själv någon gång?

Min kära jenas då??? Levis ala Elin Kling!!! Sprack ju! Skickade dom tibax till NK där dom skall laga dom, förstärka dom eller vad vet ja?!

Imorrn är det jobbet igen. Nu har man laddat batterierna och det är dags att "rodda" om lite!
Om två vekcor är det dags igen, upp till Göteborg! Man blir helt slut....och inte nog med det, man sitter ju ner i två dar och så är det bullar och godis, vin mat, bullar igen, kaffe, kaffe. Hela tiden!

Så man känner sig ganska "fet"! Imorrn står det alltså F&S på schemat efter jobbet!

Nu får jag ta en dusch, sen om jag orkar packa upp resväskan...köpte ju såklart en tröja på MQ Härligt stickad med fina färger!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar