KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 27 september 2009

Chanel looken....


Snyggt stiligt, tufft på samma gång. Har ju själv köpt en sådan klockren "chanel"kofta från MQ så klart....
Imorrn ledig. Då blir det ryggkliniken, har så jäkla ont i min axel. Så typiskt att man skall och ha ont, nu när man kommit igång med träningen. Var idag på F&S och det var mkt jag inte kunde göra pga axeln, så jag hoppas hon knäcker till det imorrn.

Elsie skall till tandläkaren imorrn, första gången. Hon ser faktiskt framemot det, tycker det skall bli lite spännande.....stora tjejen.

Sen skall jag ha telefon möte med min RC. Så en fullproppad ledig dag.

Annars så har jag kännt mig rätt nere i helgen.:( varför vet jag inte....hoppas det blir bättre snart...idag känner jag mig svullen och det känns som jag bär på på tok för mkt extrakilon...vill gå ner 3-4kilo...Gärna till återträffen...då måste man ju va på topp!!!! Skall bli kul att träffa nästan alla igen. Vissa var ju inte så trevliga i skolan...jag själv kunde vara rätt elak, när man var ett gäng brudar. Tyvärr....

Nu så skall jag nog se lite på tv, sen i säng. Är trött.....och ensam. Lite synd om mig.

Man får väl drömma nå trevligt.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar