KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 9 september 2009

BRONX!


Japp idag blev det ett par skor till, och jag äääälskar dom. Perfekta! Lite tuffa, lagom klack och ett bra märke. Slog till dirket...köpte dom på Coppar. Mysig affär.


Huset fullt! Syskonen och Tomas är här, ser fotboll...dock inte mitt favorit program.
Imorrn är jag ledig så det är bara att sätta igång med den där jäääävla källaren. Måla måla!

Gå på stan går inte, då gör jag bara av med pengar.


Nästa vecka skall jag till Sthlm, BC möte. Tandläkare också...har haft sån tur, jag har inte haft hål på många år så nu kommer det säkert.:(


Veckan efter det är det Göteborg som gäller, en kurs för nya butikschefer. Jätte kul! Och att man även få bo på hotell är ett plus!


Nu skall jag duscha, lite svettig efter Aerobic på friskis. Sen blir det fruktsallad och en kopp kaffe!


Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar