KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

måndag 20 juni 2011

Magmode?

Varför finns det inga sjyssta mammakläder på denna ö? Varför kan inte bra designers göra mammakläder?
Jobbat idag, sjukt segt. Är så trött. Nu har jag ätit för 2 pers, ja det är sant, äter ju upp Elsies mat med.

Elsie är ute och cyklar.....gahhaa nervös är jag. Finns dock inte så mkt bilar här men.....rädd är jag.

På torsdag skall jag ev till Mvc, lyssna på hjärtljud,,,,jag är så rädd, att det inte lever där inne....önskar nästan att jag hade en maskin här hemma, när skall jag våga njuta och fatta att det kommer gå bra. Att jag verkligen har en bebis i magen. FATTAR DET INTE!!!!

Längar väldigt mkt i allafall.

Nu skall jag se vart dottern tog vägen.

GLAD MIDSOMMAR

2 kommentarer:

  1. Åhhh va mysigt! Har anat en liten tillökningen men inte varit säker! GRATTIS till er <3

    SvaraRadera
  2. Rina! Verkligen supersupergrattis! :D
    För övrigt så ska du kolla in TopShop! De nrukar ha riktigt snygga mammakläder!
    Puss o kram o Lycka till!

    SvaraRadera