KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 11 juni 2011

Märta



Känns som det ligger lite regn i luften, det kan ju behövas en skur. Men jag är ledig till måndag så lite sol vill jag ha. Är så blek.

Stefan är inne vid grannen och fäller träd. Jag plockar och tvättar. Gahaa, skulle haft städhjälp, hinner inte med att hålla rent.

Har lite huvudvärk idag....tror det är luften. Kankse kommer lite åska. Då blir Elsie glad, för jag köpte trassel igår. Lovade att vi skulle se den när regnet kommer.



Ikväll är det 40års kalas. Kommer typ känna 2pers, men kommer inte bli kvar så sent, då Elsie skall med. Imorrn blir det student skiva för Anton.



Det var studenternas dag igår. Gud så kul, massa glada ungdomar som har precis skall ut i livet. Shit, det är hundra års sen jag slöt. Typ 14år sen. På tisdag blir det Sthlm och mitt bäst Sign hotell.

Näe nu skall jag läsa senaste Elle.

Grattis söta Märta som idag fyller 7år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar