KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

lördag 4 juni 2011

SOLEN!










Jag älskar sommar och sol.....
Har precis klippt gräset, skall snart göra en tonfisk sallad. Ikväll blir det att åka till Brissund och fira Ethel, länge sen man var där. Mysigt.

Imorrn är det balen, hmmm det var ett tag sen man gick på den.

Skriver inte alls lika ofta, men det kommer väl tillbaka någon gång. Har massa annat att tänka på. Elsie mår bra, ute och leker. Hon är så stor och vuxen, fattar inte att hon snart fyller fem. Snart fyller även Stefan, men jag är i Sthlm då. BC möte.

Nu skall jag göra någon dressing. Sen klippa lite till.

TREVLIG SOMMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar