KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

söndag 19 juni 2011

V 14



Imorgon går jag in i vecka 14. Underbart. Nu väntar jag med spänning tills jag får känna lite rörelser där inne. Tror kanske att jag kännt ngt, men kan lika bra vara min tarmar, för magen är som en cirkus.



Idag söndag, regnat inatt, solen tittar fram lite. Hoppas det inte blir mer regn nu på ett tag. Har packat in lite saker i husvagnen, för på torsdag blir det nog att åka mot Stenskär, hoppas på en bra midsommar där ute. Lugnt och mysigt.


Igår var det grannfest, eller det var ett knytkalas, som var mkt trevligt.

Stefan firades lite igår, Marlene och jag gjorde 2 jordgubbstårtor. MUMS!! Finns en halv kvar idag. Så kom och ät.


Idag åker Stefan till fastlandet. Jag jobbar hela långa dagen imorrn.

Undrar när Elsie tänker komma hem, hon har sovit hos Heddvig inatt. Hon tog sin lilla väska och sa hej då mamma och pappa, så stor.

I fredags berättade vi även för henne att hon skall bli stora syster. "är det sant"?! Är det sant!!!??? Sa hon väldigt glatt, hon kommer bli bästa stora systern.

Frågade ju även sköterskan på NUPPEN om vad hon tror det är för kön, men hon sa, jag kan inte säga till 100% men ser ut som en pojke :-)



Spännande att se, vi kommer kolla denna gång. På ul i v17-18

Fina pojknamn

Melker

Tom

Edward

Norton


JA, Edward Norton är även en grym skådis som jag tycker Stefan är lite lik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar