KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

onsdag 8 juni 2011

SKATT



Oj, va härligt med massa pengar på kontot. Nu vill man bara shoppa, eller boka en resa. Men, nu skall det sparas. Hoppas på Australien i feb.

Efter sommaren skall även sovrummet få sig en makeover. Vill ta fram det gamla trägolvet, kanske vit lasera det. (gillar vitt :-)


Jag är sjukt trött, igår jobbade jag till 20, idag gick jag upp 0515. Rea start 0700. Massa shopping sugna människor. Jättekul.

Imorrn, tandläkaren, äntligen. Har så ont i två tänder. Helgen blir det 40års kalas och studentfirande.



Husvagnen står på tomten, ren och fin, redo att campa. SEMESTER VILL JAG HA!!!!!

Någon som vill ha 5kilo? Jag har som ni kan få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar