KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

tisdag 28 juli 2009

Vaniljfluff

Lovley Jimmy



Kvällen är här igen, och jag hoppas Emelie dyker upp så man kan snacka lite skit och ta ett glas vin. Just nu äter jag vaniljdessert ala Nutrilette, mkt god faktiskt. Idag har jag "hållt igen" en vecka, gott bra. Vågen går saaaakta neråt...gärna två kilo till.

Sen skall jag ju lyckas behålla den med.

Ikväll har jag tagit en promenad med Elsie, Stefan har man inte sett av så mkt på snart 2v.
Till hösten skall det ske en hel del förändringar i mitt liv, skall börja träna, Stefan får ändra sina tider, jag kanske kommer gå upp mer i tid, känns som Elsie är stor nog att man skulle kunna jobba nästan 100%

Emelie ringde hon är på g.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar