KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 1 oktober 2009

Nja inte vill man se ut då?


Nu ser jag lite skum ut på mina ögonfransar...har tappat mååånga nu:(
Fan vill ha sådana jämt...lösögonfransar. Kan ju inte åka till Nyköping varannan månad.

Varit på gympa, jobbat till 17, nu trött.. Imorrn fredag, hoppas på mkt folk i butiken. Onsdagens klubbkväll var toppen, en lyckad kväll.

På lördag blir det lite fest med goa vänner och släkt. Känner att jag kan behöva en "ladies night".
Men fasen vad jag känner mig stor, inte alls nöjd, fast jag tränar 3ggr i veckan så märker jag inget:( WHY???

Det är svårt att gilla läget....folk säger att jag har fel kroppsuppfattning!!! ICKE! Tycker bättre om att folk säger till mig att, nu Rina har du gått upp i vikt...bra tack, då känns det lättare att ta tag idet också...när man blir tillsagd...

Nu skall jag be om lite massage....får ju passa på när han är hemma.

1 kommentar:

  1. Det tar ju ett tag innan man börjar tappa när man tränar. Du bygger ju muskler först! Men du är duktig, så håll i =)

    SvaraRadera