KOSTRÅDGIVNING

Är diplomerad kostrådgivare genom Anna Hallèns utbildningar. Lågkolhydratskost

Du kan du anlita mig som kostrådgivare.

Är du intresserad så kontakta mig.

andasson@hotmail.com

torsdag 15 oktober 2009

Any time!




Okej! Det är bara till att inse, jag kommer aldrig bli rik på att blogga!
Fy fasen vilket väder, nu är det höst och kallt....jag bara HATAR det,,,, vill bara lägga mig i ide.

Inte ens shopping livar ju upp! Näe, om jag inte shoppar ngt på ca 4 månader då får jag ju ihop till en utlandsresa ju! Jag tror jag säkert lägger mellan 3000-5000kr på kläder och annat "Lyx" i månaden...inte klokt! Så alltså har jag ju en bra sista minuten istället...till värmen. Turkiet duger!

Haha....kom och tänka på två kunder jag hade igår...dom pratade på engelska med mig..och dom bröt på indiska. Engelska/Indiska låter ju så kul..och det är så lätt att man lixom fastnar i samma "sound" när man pratat med någon...så när jag skulle lägga kvittot i påsen sa jag på "indisk/engelska " I put it in heereee" Ja, gud, sen fick jag gå och garva på lagret.

Kul va?

Jaha snart en vecka sedan återträffen....fy fan vilken rolig kväll. Ville aldrig att den skulle ta slut...Men kl 0430 låg jag i sängen, med ett leende på läpparna, hel nöjd med kvällen.
Skrattade mkt...jag och Marcus hade så kul åt Marco och Fredrik på efterfesten..hihi. "knivhuggar rock!" Ja lång historia..... Det var som på den gamla goa tiden. Vissa har ju bara blivit snyggare med åren;)

Nu skall jag iallafall bada med Elsie, vi går som två isbitar här.
Jobbet rullar på....allt rullar på.
Imorrn är det 6v sen hon blev påkörd Hur skall det sluta...håller mina tummar på att hon vaknar snart.

Jag är i full gång med träningen, jätte kul. Tyvärr inte smalare ännu!!! Fan, vill gå ner 5 kilo TACK!! Bla bla bla tänker ni nu..alltid tjat om vikten...men så här är det, jag blir nog aldrig nöjd med mig själv helt enkelt. Men i lördags....då var jag ganska "het" hihihi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar